31 oktober

Hej!
Först vill jag säga hej.

Igår kväll så var jag hemma hos Annie med mina fagra damer Elin och Hilena. Medans de andra flickorna var hemma och åt så åkte jag och Annie hem till henne, där kom hon på att hon var lite hungrig så vi åt finska rispiroger med te direkt anlänt från Paris. Jag skummade mjölk och det känds allmänt mysigt.
Lisa och Emma som skulle på helloweenfest kom också efter en stund och vi satt i Annies hall och åt franskt godis och fixade till Lisa och Emma. Ninja-chics glada och söta begav sig iväg.
Helena och Elin kom dit och vi satte på Ingmars gamla vinylskivor, dansparty till Elton John och julklassiker.
Allt i en salig blandning.
Jag åkte tillslut hem och sov efter att hoppat runt på mitt rum med lillebror sovandes i sängen brevid.

Idag tisdag gick jag faktiskt upp tidigt, för Martin skulle träffa morfar i slussen.
Så fort jag vaknade så insåg jag att jag aldrig skulle orka göra frukost till oss båda vilket ändå skulle vara ganska nödvändigt eftersom Martin skulle vara borta hela dagen.
Så jag kom på den billjanta idéen att vi kunde äta frukost i stan istället, så vi klädde bara på oss och åkte till söder för att trevligt och mysigt avnjuta en välbehövd frukost.
Vi bestämde att vi skulle gå hem till morfar och möta honom där istället för att gå till bussarna i slussen.
Även fast vi vinkade som dårar så såg inte morfar att det var vi förens vi bara var några meter ifrån varandra.
Han sa att jag var jättefin, det gjorde mig glad.
För det är inte sånnt som han säger så ofta.

Martin umgicks med Elias och morfar medans jag åkte hem för att vara med Moa.
Hon kom hem till mig och vi åt lunch och hade det mysigt. En massa saker fick man veta och hon gör mig glad.
För övrigt så har jag ätit middag med min familj vilket var trevligt.
Snart så kommer Kevin för att kolla på film med mig och ha det trevligt.

RSS 2.0