12 december

Hejsan!
Den här dagen har varit otroligt trevlig.

Vi började som vanligt med uppvärmning med tvåorna, idag var det till och med lättare eftersom vi slapp Sugra-gången. Jag började med lina och fick i princip tjugo minuters tid själv med Sugra vilket var jättebra. Det är alltid bra med privatträning och jag kände mig så nere när det gick dåligt och han stöttade mig bra så han växer i mina ögon hela tiden. 

Trampolinen var lite sämre, då jag blev på dåligt humör på grund av att det gick dåligt. Men när jag hoppat lite trampolin med mig själv gick jag till tumblinggolvet och körde rondatflickis. Uj vilken befrielse det var att bara gå upp och köra. Jag har inte kört det på hela terminen men kände att jag skulle klara det, och det gjorde jag. Nu gäller det bara att nöta in detaljer men det kommer så småning om. Det känns som att träningen vänder nu precis när det är jullov och det är trist, det är nu det går som bäst. Så nästa termin ska jag ta nya starka tag. 

Jag åkte från skolan och hoppade av i Gamla stan, därifrån tog jag en promenad till Skandia för att inse att det var så mycket folk så jag gick för att möta Annie. Vi gick och hämtade varsin biljett och köpte sedan lite att äta för att sen sätta oss på bion. Filmen vi såg heter Delirius och är en film av Tom DiCillo. En Amerikansk klycha men samtidigt mycket sevärd. Både jag och Annie gillade den och det känns som en film för nästa alla. Avslappnad och rolig. 

image5


Vi tog sedan tunnelbanan hem och nu ska jag nog sova för att sedan gå upp plugga några timmar och sedan gå till sturebyskolan för att titta på deras luciatåg, jag saknar stureby och Emelie och Karin som jag ska träffa. Det ska bli hur mysigt som helst. 

Så god natt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0