15 december

Hallå.

Gårdagen tillbringades på en tolvtimmars kryssning till Åland men familjen och Holm. Hela resan var mat, taxfree och även många timmar i hytten med skratt och samtal. Resan var kul och ett plus var att få prata med Linn om livets alla svårigheter och även positiva saker. Mysigt att tillbringa så mycket tid med henne. Hon är underbar.

Gick hem till Elin för att kolla lite film men gick hem ganska tidigt. På vägen träffade jag Emelie och Karin och följde dom på en liten promenad. Vi fastnade utanför Karin och pratade en massa gamla minnen. ytterst roande. Kom hem vid halv tolv istället och somnade direkt.

Idag gick jag upp tidigt gick hem till Emma och gick till högdalen. Idag simmade vi 1500 m och det var nytt rekord. Vi blir bara bättre och bättre. Ett litet problem är bara att alla vill simma så långsamt och vi vill simma fort så alla blir lite irriterade och det är så trist. Men inget att bry sig om, vi vet ju att vi är trevliga flickor. När vi simmat klart duschade vi och gick hem till mig, vi gjorde ansiktsmask och hårmask och satte oss och åt gröt och chailatte och pratade. Det var trevligt som det alltid är med Emma. Tillsist åkte hon med sina föräldrar till sin farmor på middag och jag gick runt i mitt hus med ont i knät.

Nicklas ringde sen och sa att han gärna ville gå på en promenad. Hur ska detta gå med mitt knä tänkte familjen men det gick i alla fall. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade det jättetrevligt. Hoppas det inte dröjer lika länge tills vi ses igen.

Nu ska jag bege mig mot hallunda för att se treornas julshow. Jag har riktigt höga förväntningar och hoppas att det blir jättebra!

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Linn

Älskling tack själv för att du är så där underbar som bara du kan, massa hjärte kyssar

2007-12-16 @ 21:40:38
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0