16 december - Grattis Perra!

Ett stort och hjärtligt grattis till Per-Anders för att han är stor nu!

Gårdagen tillbringades i Alby. Treornas föreställning var som förväntningarna jättebra! Jag stapplade runt med ont knä och vi gick till sist hem till Jonken där vi satt och umgicks och hade det trevligt. Jag och Linn åkte sedan hem till mig och sov. Drack te för att lindra min nyinkommande förkylning. Alltid är det någonting, jag känner mig som en klagande dam och det är verkligen inte meningen.

Vi vaknade och åt frukost, Linn åkte hem och jag duschade och klädde på mig. Skrev klart de två uppsatserna i svenska som jag hade klart och bad mamma läsa igenom dom. Jag slog även in julklappar och sen begav jag mig till söder för att köpa fler julklappar. Hittade en massa till Lillebror och köpte kort och presentpapper. När jag kom hem slog jag in alla paket och kände mig ganska lyckad.

Hela familjen åkte till Holm och firade Perra. Mat och tårta och Linn var trevligt. Men hon åkte senare på träning och vi åkte hem. Nu har jag i princip ingen röst kvar och låter som en pojke i målbrottet. Jag har en kopp te och funderar på att inte säga någonting tills imorgon och se om det blir bättre.

Imorgon är det skola, men det är också snart lov.
En trevlig helg med Linn i alla fall, och vi kommer få en trevlig jul också.
Love U

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för att jag fick vara med om en så lyckad kväll.

2007-12-16 @ 21:42:05
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: moa

alltid alltid du tjejen.

2007-12-17 @ 06:59:33
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: Linn

Ja jag såg den, tack älskling det värmde!

2007-12-17 @ 17:49:14
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0