18 december

Hejsan.
Dessa två dagar som vi har haft kvar i skolan har varit så sjukt onödiga. Det är bara inte klokt att jag frivilligt har gått dit för att inte göra någonting och sedan gå hem. Sällskapet är såklart alltid trevligt, men jag hade ändå kunnat ligga hemma i sängen i två dagar extra.

Måndagen var jag pigg klockan sex på morgonen, har ätit frukost och druckit te och inser att jag har ett sms från Walter där det står att alla har sovmorgon. Vadå alla har sovmorgon, hur länge då tänker jag men bestämmer att det är över hela cirkusen och lägger mig i min säng i tre timmar utan att kunna somna om. 

När Martin kommer tillbaka hem vid nio för att hämta grejer går jag upp och gör varm choklad till honom och hans kompisar. De blir glada och jag blir över lite sällskap. Jag åker till skolan och har engelska och svenska. Vi gjorde verkligen ingenting. 

Idag tisdag så har jag haft matte, men man behövde inte jobba så alla struntade i det. Satt och pratade med Elin och Tove och gick sen för att äta lite lunch. Linssoppa och en massa gott på grund av att det var sista dagen i skolan. Så mätt blev man i alla fall. 

Åkte till hallen för att ha en kopp te med Tove och myshoppa trampolin. Tittade på Högskolans redovisningar och sen så fick man åka hem. Högskolan är duktiga så det var självklart trevligt men ändå onödigt. Så jag tog tunnelbanan med Elise och Elin till stan och träffade Annie, Elin, Hilena och Lisa. Vi tog en fika tillsammans och det gjorde mig jätteglad. Jag har inte träffat Lisa på länge och jag saknar henne. 

Nu hamnade jag här och funderar på att ta en dusch, men än så länge är det bara funderingar. 

Puss!    

Kommentarer
Postat av: Elin

precis sådär som du känner inför sista dagarna i skolan känner jag varje dag. fufan.
puss pårej

2007-12-18 @ 22:25:02
URL: http://elinr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0