23 december

Jag kan här mer meddela alla att jag inte har en enda lus och har inte haft någon heller.
Alla människor jag varit i närheten av kan lungt andas ut. Jag kan också andas ut. I flera nätter har jag nu legat och vridit mig och hoppats att jag inte fick några löss från det kära lusgymnasiet. Vad är grejen med att vi aldrig blir av med dom och aldrig kan behandla oss i tid. Som tur är så har jag sluppit ifrån de små odågorna varje gång devarit i farten så jag har varit ganska lyckligt lottad ändå.

Jag vill också säga till Emma som sitter i Småland och firar jul att visst får vi bli ledsna men vi måste låta bli att bry oss. För det hjälper inte att gå runt och vara ledsen. Ojsan så mycket insikt man får såhär i juletider. Helt galet.
 
Gårdagskvällen tillbringades just hemma hos Emma. Med Hilena och Jonte. Vi fastnade framför den hysteriskt roliga filmen Elf. Alla som missade den igår när den gick på femman borde se den innan jul. Hur kan historien om en människa som blivit uppfostrad av nissar och återvänder till NY bli så sjukt kul. Det kan jag nästan inte svara på. Kanske var det på grund av att filmen var så B och kantades av roliga skämt som byggde på skillnaden mellan barn och vuxna.

image7


Idag har jag vaknat, sprungit 4 km och sen badat ett varmt bad och haft en ansiktsmask. Fräsch hy ska vara mitt nyårslöfte och jag måste faktiskt se till att hålla det. Förra årets nyårslöfte att komma ihåg att köpa presenter på allas födelsedagar höll väl sådär. Lycka till Moa med att hålla hyn fräsch.

Nu ska jag snart till kära älskade Linn och fixa sista julklapparna.
Måste kanske äta lite också.

Dagen för dagen. Hejdå och puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

:D Känns som att du är här!

2007-12-23 @ 16:28:19
URL: http://Holmlinnblogg.se
Postat av: moa

ja men känns som att jag är hemma nu men kommer att vara hos dig om mindre än 24 timmar.
julklappar och julkramar på min kärlek.

2007-12-23 @ 19:48:53
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: emma

jag kan säga att jag inte riktigt förstår vad du menar men du får förklara det sen

2007-12-26 @ 15:56:47
Postat av: moa

ja men visst,
var i och för sig inget viktigt men ändå.
love.

2007-12-26 @ 22:49:13
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0