24 december

God jul!

Denna dagen är som alla andra år. Precis perfekt. Allt var precis som vanligt, jag menar verkligen allt.

Den materialistiska lyckan som man endast känner på födelsedagar och julaftonar. Det är precis så som det ska vara när man är ett barn igen. Allt man gör är att springa runt och vara ett barn. Jag gillar att vara ett barn igen med Linn. Det är en aning frihetskänsla. Vi är såklart inte lika besatta som allas våran älskade Elias. Men nästan ganska nära.

Mormor är som hon alltid har varit. Morfar detsamma, ja allt är precis som det ska vara. Alltid lika bra.

Linn och jag hamnade efter sjukt mycket mat inne på hennes rum med dvdboxen Weeds säsong ett. Det visade sig vara bland det roligaste jag har sett. Så jag tror jag ska krypa upp i min säng till fortsättningen på de två avsnitten vi hann titta på.

God jul på er en gång till.
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Linn

Verkligen, Weeds vars uper kul! Jag älskar att vara barn med dig också.

2007-12-31 @ 14:54:58
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: Linn

Verkligen, Weeds vars uper kul! Jag älskar att vara barn med dig också.

2007-12-31 @ 14:55:07
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0