26 december

All kärlek till Lisa Ekdahl. Hon är kvinnan som lyser upp alla stunder och gör en genomlycklig.
Hon är fruktansvärt vacker och rösten får mig att aldrig sluta le.

Lars Winnerbäck fångar också mitt hjärta och jag kan inte få nog av de. Förut när deppigheten hade övertaget så kunde jag inte höra något av honom utan att deppa ihop totalt. Men något fick det att vända, det gör mig både glad, lycklig och sorgsen. Texterna speglar verkligheten, livet och kärlek. Ingenting annat speglar det bättre.

Dom band som binder mig här
Ska jag långsamt lösa upp
Då jag vet att jag gjorde allt jag kan
Ger jag mig rätten att ge upp


sa Lisa Ekdahl.

Tankarna har präglat min dag, som så många andra dagar.
Men jag slås inte ner av ens de sämsta tankarna. Utan det stärker mig snarare.
Menat att vara, jo jag vet att det är sanningen.
Sen så vet jag också att jag har hittat min själsfränd. Även om vi inte alltid är vänner så vet jag det.
Vi behöver inte älska varandra hela tiden, för vi är soulmates ändå.

Middag hos mormor och en timme i telefonen med Emma. Det kanske börjar bli dags för henne att pallra sig hem till Stockholm. Men imorgon så kommer hon hem, simma på fredag, bästa sättet att ses och vara bra för oss själva samtidigt.

Jag vill gå hem med dig
Innan eftertänksamheten har raserat hela natten


sa Lars Winnerbäck.


Kommentarer
Postat av: Elin

Får jag joina simmandet perhaps?

2007-12-27 @ 12:54:15
URL: http://elinr.webblogg.se
Postat av: moa

åh du är världbäst. klart du får.
hjärta

2007-12-27 @ 18:14:25
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0