27 december

Hejsan!

Idag hade jag verkligen tänkt att springa, riktigt ordentligt. Så jag gick upp och började springa, men efter 2,4 km så var jag helt slut och illamående. Så jag bestämde att sluta springa och kompencera det med att köra uppbrytningar mot väggen och strecha båda spagaterna och splitten. Kände mig faktiskt ganska duktig när jag var klar i alla fall, så jag tog en dusch, hoppade i kläderna och fick skjuts av pappa in till stan.

Jag ringde Mira, för att höra hur hon mådde och fråga om hon ville ses. Men hon skulle iväg till hallen så vi bestämde att ses imorgon istället. Så jag gick runt själv på söder, köpte en soyalatte och gick runt och kollade på reorna i olika affärer. Inne på Ginatrikå hörde jag någon ropa Moa och ser Ellen och Julia. Två sjukt söta tjejer som jag inte träffat på ett tag. Vi fastnade och pratade i fyrtio minuter och sen bestämde vi att ta en fika någon dag.

Så jag gick ner till Ringen och kollade lite på Indiska. Hilena ringde och sa att hon skulle till Skrapan. Så vi möttes där och hon köpte en tröja. Sen började vi åka hemmåt. Vid tunnelbanan träffade jag Emil, som jag verkligen inte sett på jättelänge och det var trevligt.

Hemma hos mig gjorde jag och Hilena kaffe som vi fikade och pratade i min säng. Hon gick nyss och jag har bara hunnit äta sushi. Det var länge sen och var som alltid gott.

Idag kommer Emma och Annie hem. Men jag ska nog ta och träffa Kevin en stund, för det var länge sen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0