28 december

Åh igårkväll kom äntligen mina älskade damer Emma och Annie hem. Det är bara helt galet att jag saknar dom så otroligt fast de bara varit borta i några dagar.

Så jag gick hem till Emma för att hälsa på henne och Petter och tog sen en promenad hem till Annie. Hon var hyper och glad över att se oss, så vi kokade te och pratade, Elin var också där.

Så denna morgon gick jag upp tidigt. Även fast jag legat och snurrat i min säng till klockan fyra. Tankar som virvlar runt och tillslut blir det till tvångtankar som inte kan försvinna. Då slutar det med att jag inte kommer att kunna somna och jag bara vet det. Vaknade även en sväng vid sju för att mammas väckarklocka ringde. Jag trodde att jag inte somnat än men insåg att tre timmar inte bara hade flygit iväg.

På morgonen packade jag simväskan och gick hem till Emma, möttes av henne och Petter i dörröppningen och tillsammans tog vi en promenad till Högdalen. Petter tog bussen hem och jag och Emma gick för att simma. Hilena var redan på gymmet och Annie kom efter att stått och väntat på oss utanför. Förlåt bruden.

Emma och jag simmade 2000 m som har blivit en vana nu och hade även lite simskola med Annie som tråkigt nog inte har förmågan att simma. Inte motionssimma i alla fall, klart att hon tar sig frammåt och hon skulle väl inte dö om hon ramlade i vattnet men ändå.

Vi gick hem till mig för att avnjuta en brunch tillsammans. Stekta ägg, tomater och potatis, kaffe gröt och müsli. Vi tog fram allt man kunde tänka sig och hade en trevlig stund tills vi fixade till oss och åkte in till stan.

Gick till Tullys för att fika med Mira och Moa. Det visade sig att Mira hittat Hannah också så vi gick allihopa och fikade i många timmar. Efter ett tag kom även Sara och vi hade det jättetrevligt. Pratade om allt som hänt sen de åkte till Frankrike för tre veckor sen och julen och så. Välbehövt eftersom vi inte setts på länge.
 
Just nu känner jag mig bara jätteseg och trött och vill helst bara ligga ner, inte ens kolla på film fast det går himla mycket bra idag. Plus att jag nyss frått mina Lovefilm filmer som jag ändå är pepp på att se.

Ha det vackert.

Kommentarer
Postat av: Emma

du skulle ju skriva 80 längder haha.
det var en bra dag tack för den hjärtat

2007-12-28 @ 20:22:21
Postat av: moa

tack för att du är så bra.

2007-12-29 @ 02:07:12
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0