29 december

Helt galet, jag kom hem sent igår och satte mig vid datorn. Kevin vart glad i alla fall, så jag bestämde mig för att jag verkligen skulle sova bort hela morgondagen.

Så sagt och gjort sov jag länge, jättelänge. När jag vaknade gick jag inte upp heller, jag stannade kvar i sängen.
Ända tills det vart ett kaos i mitt rum av att mamma vänt upp och ner på min garderob. Jag har äntligen tre garderober. Det betyder mer plats åt folket. Nya galgar, ordning och reda. Kan det bli bättre.

Jag har inte klätt på mig på hela dagen, endast ett par sockor och en tjocktröja. För det vart så kallt att springa runt i pjamas. Sen så har jag bara läst och kollat på tv. Det är faktiskt den första dagen på hela jullovet som jag inte ansträngt mig alls, och jag inser att det faktiskt är över en vecka kvar av lovet trots att det känns som man har varit borta från skolan jättelänge.

Familjen lagade middag och vi åt tillsammans, trevligt och gott.

Jag border verkligen duscha, verkligen verkligen.

Vill också nämna att gårkvällen var mysig. Axels hus innehöll en massa gamla vänner och trevligheter. Verkligen mysigt att träffa alla igen och det kändes som att det var länge sen. Hoppas det inte dröjer lika länge igen.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej, vi vår ta oss i kragen mer ofta tycker jag :)

2007-12-30 @ 17:31:18
URL: http://emt.blogg.se
Postat av: moa

aa verkligen.
gott nytt år på dig vännen.

2007-12-30 @ 18:35:50
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0