8 december - Grattis Linnea!

Ett stort grattis till Linnea på 17 års dagen!

Den här veckan har gått så fort. Fredagens skola var helt onödig eftersom jag vill vänta i 40 minuter i slussen på att rätt tunnelbana skulle komma. Fast jag hade ju en bok så jag var ganska glad i alla fall. Kom då en halv timme sent till att kolla på film som jag knappt sett någonting av. Eftersom jag var sjuk en dag då klassen kollade på mycket av den filmen.

Idrotten uteblev på grund av att Barbara inte var där. Efter lunch hade jag då vara en kvarts samtal om samhället som gick helt lysande. Eftersom vi inte hade någon teater så vart det skoldagen. Vid tolv hade jag slutat och åkte in till staden med Elinor och Sofia. Kollade på lite grejer och köpte en väska på Myrorna. Elinor och Sofia gick senare iväg för att Fia skulle klippa sig. Då kom istället Linnea och Erika och vi gick och satte oss på string. Erika lärde oss reglerna i shack och vi mötte henne i en match. Jag har en vag känsla av att vi förlorade.
 
Som från ingenstans kommer Filip också, vilket var jättetrevligt eftersom vi bestämt att fika så många gånger och det har inte blivit av. Andrea var med honom och det var också kul eftersom jag inte träffat henne sen i somras. Emma och Oskar droppade också in och till sist Lisa. Precis när hon kom så kom även min bror och vi skulle iväg och kolla på kläder. Fan att vi aldrig hinner ses i mer än fem minuter. Jag saknar henne!

Bror och jag gick runt och kollade tröjor till honom och hittade en massa skitsnygga grejer som han önskar sig i julklapp. I år kommer han att vara lättast att köpa till och jag vill bara ge honom allt snyggt han pekar på. Tog även en snabbis in på Firesign där jag köpte nya Giftorm till Martin. Han vart väldigt glad och till sist så åkte vi hem.

Middagen var nästan precis klar när vi kom hem men vi hann ändå trycka i oss en del choklad, det dåliga samvetet tog över och vi åt middag istället. Hilena kom över och det startade ett disco som var av kvalité. Dansade oss svettiga och glada, skrev ut texter och hade kul. Sen kom även Kevin och Tobbe och umgicks lite, trevligt att träffa dom igen. Det dröjer alltid så lång tid emellan.

Så fort alla gått så somnade jag och vaknade vid nio då mamma sa att jag inte alls kunde simma med Emma utan skulle åka på julmarknad klockan ett. Så jag fick lite små deppig ringa Emma och avboka det, istället gick jag upp och sprang 4 kilometer på mitt rullband och har nu duschat och känner mig ren och fräsch. Inpackning och babyolja har gjort mig ännu renare och snart ska jag till grönan men Jessica, Fredrik och våra familjer. Det ska bli så himla trevligt att umgås en hel dag igen. Vi ska sen hem och äta middag hos oss så det blir nog ganska sent. Tänkte kanske simma med Emma imorgon istället.

Men jag ska i alla fall pallra mig iväg nu.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

vadå kanske? det såklart vi ska simma vännen, hemlisar också kankse

2007-12-08 @ 19:47:33
Postat av: moa

men jag hade ju inte pratat med dig när jag skrev det där! bara snabbt klockan nio på morgonen när jag låg och sov och du ännu mer. men aa hemlisar och kaféfrukost, skulle du låna pengar eller hur var det ? kommer ihåg att du sa något om det. men jag ringer dig imorgon när jag vaknar.
love.

2007-12-08 @ 21:37:05
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0