1 november

Hej.
Jag är glad. Sånnt är bra.
Inte för att jag inte är glad ofta, snarare tvärtom.
Dagen har varit jättemysig.
Jag vaknade vid nio och gick upp och drack vatten och satt en stund vid datorn. 
Sen var tanken att jag skulle lägga mig i sägen igen och vila och tänka över livet, men självklart så somnade jag om jag vaknade två timmar senare. Fan, sånnt är inte kul. 
Jag gick ut med hunden, duschade och sen så åkte jag till högdalen för att lämna in filmerna jag hyrde i lördags.
I högdalen träffade jag Emelie som bestämt. Vi åkte till skanstull och lämnade tillbaka ytteligare filmer som jag hyrt.
Sen så gick i alla fall till string för att fika med Emma som hade varit på konstmuséum med sin farfar.
Fikan var jättetrevlig och det vart mycket prat om allt möjligt. Från ingenstans dyker våran vackra flicka Elin upp med Lukas som tydligen är i Stockholm den här veckan. Det var i varje fall trevligt och efter några timmar så åkte vi hem till Örby.
Denna kväll kommer förmodligen innehålla Annie som jag inte sett på en hel dag, och kanske Emma igen.
I love it.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag ska bli kommenterartjejen nummer 1.
jävlar var fort du hinner skriva, det var allt jag ville säga
:)

2007-11-01 @ 18:19:34
Postat av: moa

jadu, jag är en ganska snabb tjej faktiskt. jag älskar att du ska göra det.

2007-11-01 @ 18:36:49
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0