11 november

Hejsan !
Igår hann jag inte skriva någonting, för jag bakade tårta med Emelie på eftermiddagen och på förmiddagen så åkte jag till gullmarsplan och köpte en blomma. Allt detta till Nicklas som hela dagen skulle handla om. Fast det hade han ju såklart ingen aning om. Emelie och jag åkte till Rågsved och lägenheten som är hennes pappas vid kvart i sju. Vi hann bara precis ställa i ordning allt innan killarna kom. De hade också bakat en tårta som var deras stolthet. Skrytet välde fram, men det var trevligt ändå. Folk droppade in efter varandra och tjugo över åtta kom Nicklas, mannen för kvällen. Han vart så förvånad och rörd så han knappt sa någonting. Men jag var glad att se han i alla fall. Det dracks en del och stämningen var jättebra. Män har en tendens att vara trevligare när de har lite öl i sig, så jag hade jätteroligt. Vänskapsband knöts igen och det var glädjande. Jag åkte hem vid tolv med Arvid och drack te. Somnade ganska sent och kollade på tv på morgonen.
När han gick duschade jag och åkte direkt till morfar eftersom det är farsdag, så grattis.
Linn var också hos morfar och vi pratade en del inne på toaletten och jag älskar henne.
När jag kom hem pratade jag i telefon med Elinor, Elin och Annie ett tag. Dom är jättebra att ha. Emma, Hilena och Lisa också. För bra för att vara sanna. Mycket tack för att ni är så bra.
Nicklas vart glad över festen och jag hoppas Emelie är nöjd. För hon har gjort allt och fixat det så bra.
Snart kommer alla tjejer och ska värma mitt rum som är så iskallt så mina fingrar och tår är stelfrusna.
Tack för allt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ems

iks iks. hurru du, varför är namnen kursiverade?

2007-11-13 @ 16:02:43
Postat av: moa

jag är nog lite för cool för att du ska förstå, men det är väl för att det blir bra så.
jag saknar dig

2007-11-13 @ 18:49:28
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0