14 november

Hejsan !
Den här veckan har gått fortare än någonsin. Trotts det sämsta humöret på länge.
Hela måndagen gick åt till att lyssna på musik och prata med så få människor som möjligt. Akrobatiken uteblev och vi fick träna fritt istället, detvart inte mycket tränande utan mest småstrech och musik. Luftakrobatiken innehöll idag trapets och jag var opepp till tusen.

På tisdagen så var jag på bättre humör och skolan gick bra. Lite koncentrationssvårigheter bara men det är bättre än att vara sur och butter. Men när jag däremot kom till cirkusen så slogs jag av en huvudvärk utan dess like. Yrsel och suddigt för ögonen, det kändes inte rätt att sätta igång med jonglering och handstående. Så jag la mig på en soffa i mellanhallen där vi hade jonglering och somnade på en gång. Elin väckte mig genom att komma och klappa mig på huvudet och fråga hur det var, det är nog bästa sättet att bli väckt på. Efter det somnade jag om en stund till och vaknade inte förens vi bytt grupper och min grupp hade handstående. Jag gick ut och strechade lite med Lisa som sen hade vi improv. Jag tog det lungt eftersom jag fortfarande var groggy efter mina timmars sömn. Vi tränade även en aning till våran Factory grej på gymnasiemässan imorgon. Det ska bli skönt och slippa lite skola.

Idag onsdag så åkte jag till skolan ovanligt sent och träffade Linnea på tunnelbanan. Vi pratade om livet och viskade oss igenom hela bion som bestog av två cirkusföreställningar, den ena gjord av 7-fingers var kanon och vi var sentimentala till tusen. Vi åkte tillbaka till skolan och åt mat som knappt gick ner på grund av min misstänkta magkatarr. Hoppas det går över i alla fall, jag får ta det lungt imorgon och försöka att inte tänka så mycket. Väl uppe vid klassrummen så letade vi efter tvåornas vattenkokare som var spårlöst försvinnen, en massa misstänkta men ingen lösning förens på slutet av dagen då den kom fram från vaktmästarens gömställe.
Vi hade samhälle, matte och engelska. Humöret var på topp och vi fick sluta tidigare. Jag och Linnea åkte med en del kamrater till slussen och mötte resten av flickorna. Vi åkte hem till mig och åt lussebullar och kollade på Pedro Almodóvars Volver. Han är alltid bra och så var även filmen. Emma och Linnea stannade lite längre än de andra och vi avslutade kvällen med en kopp te. 

Mysig och trevlig dag. 
Imorgon är det mässan som gäller och det ska bli trevligt. 

Hej då.  

Kommentarer
Postat av: demma

ni var bäst men vi var bäst också. flest stegare säger jag bara.
men kul var det. puwzz

2007-11-15 @ 19:42:02
Postat av: moa

jag fattade inte grejen med stegaren?
men jag är trött och ringer dig imorgon.
loveu

2007-11-15 @ 22:34:36
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0