15 november - Grattis Mamma!

Hejsan!
Denna dag är mammas dag, stora tjejen på henne.
Jag älskar henne!

Dagen började med att jag klev upp helt slut och verkligen seg. Så jag klädde bara på mig mjukiskläder och packade ner annat i väskan. På grund utav min påtänkta magkatarr så vart det inte mycket till frukost men tillräckligt för att jag skulle bli mätt. Jag satt i fotöljen och halv sov tills jag åkte till bussen. Den kom nästa direkt och jag myste upp mig mot fönstret, tog av mig skorna och ställde klockan på en halv timme senare. Så sov jag tills jag var framme i Fittja och skulle åka en station med tunnelbanan. Jag var tidig och fick gå ensam till hallen. Väl framme klädde jag på mig lager på lager med tjocktröjor och sockor, för vi skulle ha balett.
Det var kul och ganska lungt men krävande, perfekt för en torsdagsmorgon. Denna dag hade vi bara styrka i en halv timme på grund av att vi skulle ut till gymnasiemässan, så vi fick äta snabbt och åka till Bredäng för att ha bussen. Alla hann i tid och vi värmde upp och körde utan några större problem. Jag var även hästtjejen och det gick också bra. 
Emma var också där så som Iris och Emilie. Trevligt att träffa dom igen efter så lång tid. De kollade på oss och tillsammans kollade vi på stockholmsestetiskas uppträdande. Intressant är ordet för det, men det var bra i alla fall. 
Jag tog sedan bussen han för att äta födelsedagsmiddag med mor, far och bror. Mycket trevligt men jag var lite nere och det märkte dom men jag gjorde i alla fall mitt bästa för att inte dra ner stämningen. 
När middagen var slut och lussebullarna uppätna gick jag för att möta Nicklas, vi hade tänkt ta en promenad och prata om ditt och datt. Det var verkligen trevligt och välbehövt. Vi hade mycket att prata om och lika mycket kvar när vi skiljdes åt efter två timmars promenerande. 
Så nu är jag trött i kroppen och skulle verkligen behöva sova. Några avsnitt vänner och så blir allt bra. 
Imorgon är det fredag och jag känner bara för att mysa och gå på bio. Nu har ju filmfestivalen börjat också, Annie och jag är pepp. Så nu ska det ses på film. 

Kram och hej då.        

Kommentarer
Postat av: demma

lilla vännen. du behöver något som muntrar upp dej. men jag finns alltid här.
steg, stockholms estetiska gymmnasium.

2007-11-16 @ 18:05:21
Postat av: moa

jo, sånt behövs kanske.
men jag vill gärna träffa dig snart.
du är bra.

2007-11-17 @ 14:36:12
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: Elin

jag tycker de skulle förkortat till seg - stockholms estetiska gymnasium. mucket ruligare. man fattar ju inte med st i början. fuu.

2007-12-17 @ 21:14:24
URL: http://www.elinr.webblogg.se
Postat av: moa

det håller jag verkligen med om!
åh va mycket bättre.
puss

2007-12-18 @ 18:57:49
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0