18 november

Hejsan!
En otroligt händelselös dag har återigen passerat.
Namnsdag har jag också och det var bara Martin som kom ihåg det. Men tack åt honom i alla fall. 
En liten del av dagen har det pluggats, men annars så förstår jag inte riktigt vart den här dagen har tagit vägen. 
Jag gick upp åt frukost tittade lite på tv och ringde Elinor, hon han minnsan tagit en massa viktiga beslut utan mitt vetande men jag blev ändå glad över att hon lyckades tillslut och hon verkar själv ta det bra. 
Hon betyder ganska mycket och det var trevligt att prata med henne. 
Annie smsade mig och berättade att hon köpt biljetter till filmen The nines som skulle gå idag klockan halv sju. Så det är väl det dagen har försvunnit till, Annie åt på tacobar med sin mamma och sen så gick vi och lutade oss tillbaka i sköna biostolar och avnjöt av riktigt bra film.
Den var konstig på sina ställen och jag fick inte alla trådar besvarade, men var ändå nöjd med film valet.
Annie stanna själv kvar på bion och såg en till film i sin ensamhet eftersom hon är ledig imorgon. Jag däremot fick åka hem och äta en sen middag och sätta mig vid datorn en stund.

Gårdagens släktpartey var inte precis så upphetsande som vanligt men vi åt ändå god middag med tårta och allt. Istället för att sitta och lyssna till evigt tjat så ringde Alexis och vi pratade i mer än en timme. Den mannen saknar jag som bara den. 
Det var för länge sen jag träffade honom, och han vet det. Snart ska jag ta mig en tripp till Varberg och hälsa på. 
För det behövs, samtalet var i alla fall trevligt och jag gick sen hem till Hilena där det var en massa snygga damer och vi tittade på Lars von Triers Dancer in the dark, en otroligt gripande film och vi satt alla till slut med tårar över hela kinderna. Den är lite jobbigt filmad och Björk är ibland ganska jobbig i filmen men den var ändå mycket sevärd och bra. 

Nu ska jag bara skriva ut min reflektion om huliganvåld som jag gjort idag. Artikeln vi läste var jätteintressant och jag blev helt förvånad över mycket av det jag läste. Det var helt enkelt en bra uppgift och kul att göra. Den ska bara skrivas ut.  

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: demma

hade jag varit på filmhumör hade tårarna runnit mera:P

2007-11-19 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0