19 november - Grattis pappa!

Hejsan !
Ett stort grattis till min ännu större pappa! Han är verkligen ett helt år äldre än igår.
Grattis igen till honom i alla fall! Kärlek rakt igenom.

Måndagar är alltid tunga eftersom vi har både akro och luft akro. Inte direkt det roligaste att börja med halv nio på måndagsmorgon. Men idag var det ovanligt roligt. I tre veckor framöver ska vi ha parakrobatik i stället för den vanliga akron och det var verkligen jättekul. Efter den lektionen var vi varma och glada.
Luftakrobatiken var väl som vanligt ganska stel och tradig. Fast idag fick vi hitta på våra egna figurer och ritade dem, det var mycket med fantasi och väldigt roande.

Vi åkte och åt lunch och började efter det med svenska, ganska intressant men vi kom inte så långt med någonting eftersom ingen hade gjort läxan. Vi fick sluta lite tidigare och gå till aulan för en föreläsning om en upplevelsepark i Hågelby. Jag satte mig brevid Martin och det visade sig vara ett stort misstag. Det vart endast en fnittrig föreläsning men jag slog mitt rekord i tetris och det är ju alltid något.

När jag åkte hem så tog jag bussen och läste min bok, men chauffören var sämst så jag fick bara huvudvärk och illamående så det slutade med att jag fick låta bli att läsa de tre sista sidorna i min bok som jag lånat av Emma. Så fort jag kom till Högdalen så satte jag mig på tunnelbanan mot stan, onödigt av mig att åka den långa bussresan men jag tänkte inte på att jag skulle köpa biljetter till Hallam Foe imorgon. 
Så det vart så i alla fall, hämtade även ut biljetterna till Control till på lördag och jag känner mig ovanligt rik. 

Sedan vart det födelsedagsmiddag för pappa och glögg och lussebullar till efterätt. Allt detta plus en huvudvärk som inte går bort. Inte bra alls, måste vara frisk imorgon för jag kan inte missa en handståendelektion till. Det vore inte alls bra. Imorgon är det även bio som gäller och det är alltid trevligt. 

Ha det fint. 
Hejdå!    

Kommentarer
Postat av: EMZIE

Alltså moa. petter

2007-11-19 @ 22:02:51
Postat av: moa

alltså abo what, jag ringer.

2007-11-20 @ 21:25:46
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0