21 november

Hejsan!
Denna dagen är stor dag, för idag kommer Harry Potter ut på svenska. Men eftersom jag är en tuff tjej så har jag redan läst den på engelskan men bangar självklart inte på den svenska varianten då jag är helt säker på att jag inte förstog allt.

Dagen i stort har annars varit jättebra!
Vi började med Sugra uppvärmning, idag var det verkligen helt sjukt jobbigt. Men jag tog mig igenom de tre varven Sugra-gång och var stolt med mig själv. 
Linan med mannen, myten och legenden gick också bra. Kanske inte riktigt lika bra som vanligt men i alla fall bra. Sen när man inte gick så skulle man ju som vanligt strecha och vi fick göra det ganska fritt idag så jag satsade mycket på armarna, det kändes bra efteråt i alla fall, trots att det är mitt värsta ställe att strecha. 
Trampolinen gick jättebra! Jag hade det kul men det var jobbigt, jag och Mira stog på varsin trampolin och bara nötte en bra stund. Sen var jag så slut så jag inte orkade så mycket mer.

Vi gick och duschade, tog tolv bussen och kom till skolan där det var köttbullar med brunsås vilket var mycket uppskattat hos samtliga elever. Så vi vart mätta och belåtna.
Vi började skoldagen med samhälle, jag och Johannes arbetade med en massa frågor och vi vart klara ganska snabbt. Så vi gick igenom det många gånger och hoppas på att vi har rätt.
Jag satt även brevid Johannes på matten och det ledde till att jag inte jobbade så intensivt som jag brukar göra och jag förstog verkligen ingenting ett tag. Det kändes sämst och jag hjälpte Johannes med lite grejer istället.
 
Engelskan var väl inte så överdrivet tillfredställande man vi fick i alla fall sluta tidigare, så jag och en massa andra från ettan och tvåan åkte till hallen för att träna lite extra. Jag skulle köra parakro med Ylva med Joel som tränare.
Ylva är jättebra som bas så jag tyckte det gick ganska bra. Tills mitt huvud inte orkade mer så jag åkte hem. 
Moa och Linnea åkte med mig och vi fick bilskjuts av min far. Tacka för att den mannen finns. 

Här hemma är jag nu jättetrött, lite små fnipprig och glad. 
Ska nog snart sova, bara ta en snabbdusch och kolla lite vänner kanske. 
Ringa Lisa ska jag nog också göra.   

Puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

Oj, sova redan :p trött eller? Ha det bra!

2007-11-21 @ 20:22:46
URL: http://bellaahs.blogg.se
Postat av: moa

japp, det blir så när man går cirkusklass.
det är inget att göra åt, det är ytterst självvalt.
ha det bra du med.

2007-11-22 @ 18:31:00
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0