24 november

Hejsan !
Det har varit fullt upp sen jag skrev sist på grund av skola och lite så.
Den har veckan har varot ganska tuff. Alla cirkuslektionerna har varit jobbiga och jag har kämpat brabra!

Idag så gick jag upp tidigt för att vi skulle kunna se en bio som började klockan 10.30 det var filmer Eagle vs. Shark. Det var verkligen den roligaste filmen jag sett på länge! Alla borde se den filmen, humor på en nivå som inte går att beskriva. Bara så fantastiskt rolig, hela biosalongen bröt ut i asgarv många gånger och jag fnittrade igen hela filmen.

image2

Bilden är tagen ut filmen.

Filmen var slut redan vid tolv så jag köpte ett par jeans och åkte sen hem med Annie och Elin, väl hemma så har vi bara slappat och tittat på tv. Jag fastnade här vid datorn en stund.
Kvällen kommer innehålla lite mer bio med Annie och Alexandra. Control ska ses och den ska vara bra. För alla som älskar Joy Division är den säkerligen att rekomendera. 

Igår fredag har jag varit i skolan som vanligt. Alla lektioner var lite extra jobbiga men humöret var verkligen på topp. Tyvärr så var min kära Elinor inte där så jag borde verkligen ringe henne och höra hur hon mår. För i torsdags så mådde hon prima så det vore lite märkligt om hon var jättesjuk. Men man vet ju aldrig. 

Gårdagens kväll var mysig. Jag åt middag med min familj som vanligt och umgicks en del. Vi kollade lite på tv i mor och fars säng tillsammans och det var varmt och mysigt. Efter en stund promenerade jag hem till Annie för att träffa alla flickor samlade på samma ställe. På vägen träffade jag en massa män och jag stannade lite för att prata med Nicklas. Hann viska lite till honom innan de skulle iväg igen.  
När jag kom hem till Annie satt de tillsammans med Pia och Ingmar och stickade samt kollade på tv. Så jag fick en stickning som jag ägnade en stund att jobba på. Elin stickar en aning hårdare än jag fick ta över. Plus att hon spillde te över sig själv och mig men det gick ganska bra. Lite småvarmt bara. 
Vi gick såsmåning om in på Annies rum för kvalitéts tid tillsammans med allt nytt som man måste gå igenom tillsammans. Alla fick nog lite att tänka på och jag är glad för att vi har varandra. 

I min ensamhet skulle jag sen gå hem livrädd för mörkret och ensamheten. Så jag pratade med mamma en bit sen ringde Linnea en stund och fråga lite grejer skrattade och lättade upp mig en aning. 
Väl hemma somnade jag som en stock. 

Just nu funderar jag på att bege mig ut till mina vackra damer som suttit i mitt vardagsrum ett bra tag nu. 
Det är redan mörkt och iskallt. 

Hejdå.  

Kommentarer
Postat av: gorgoroth

PS. Elau varför är namnen sneda?

2007-11-24 @ 19:10:31
URL: http://anzrr
Postat av: moa

du är lite för ocool för att förstå det.
jag med.

2007-11-25 @ 00:19:27
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: gorgar

sneda namn är simply too fierce för mig

2007-11-27 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0