3 november

Idag var jag trötta tjejen när jag vaknade och doggyn låg på ovansidan av mitt täcke.
Det var verkligen inte kul att bara få halva sitt täcke och frysa rumpan av sig.
Iställer fick hon ligga under täcket för att värma mina fötter, det var mysigt.
Sen så ringde jag till Lisa och vi bestämde att ses halv ett.
Vi gick och tog en fika, eftersom jag surat på Lisa den närmaste veckan av okänd anledning så var det trevligt att få prata med bara henne för en gångs skull.
Ibland är det bara hon som förstår precis allt.
Så jag berättade och hon berättade och jag vart till och med glad över att höra allt hon ville säga.
Hon är bra.
Efter en lång fika så gick vi för att kolla efter en klänning till mig.
Det är jag i starkt behov av.
Iris kom också och umgicks med oss, henne hade jag inte träffat på jättelänge, det var ett kärt återseende. 
Vi var lite allmänt sega och jag hittade bara en mysig tjocktröja. I största laget, men jätteskön. 
Annie ringde och undrade om vi ville med till någon kompis till dom så det är väl kanske det som händer ikväll. 
Annars vore det skönt att sova lite, jag tänker för mycket när jag inte sover. 
Imorgon är det även sista dagen på lovet och den ska jag ta väl vara på genom fika med älskade Linn och även en del plugg som jag verkligen borde ha gjort tidigare.
Varför blir det alltid såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0