4 november

hejsan!
Som jag har sagt förut så hatar jag att somna om, tyvärr händer det nästan varje helgdag.
Jag skulle vilja gå upp två timmar tidigare men det slutat aldrig så. 
Men idag gick jag i alla fall upp och kom igång ganska snabbt, så jag duschade och åt lite.
Sen så fortsatte jag med frågorna till filmen In the name of the father som vi sett på engelskan.
Sist jag skulle ta itu med dem så gick det verkligen inte bra!
Därför vart jag jätteglad över att det gick lite bättre idag.
Jag har ju kvällen på mig tänkte jag och gick och drack lite kaffe med min moster och Perra de kom för att hämta Elias som sovit hos oss inatt. De berättade om sin slottsweekend och de verkade ha haft det trevligt.
De berättade även om hur mycket de gillade Henke och Christer att de verkligen var toppen killar.
Jag smålog lite men höll med dem.
Det vart inte mer pluggande innan jag åkte iväg för att träffa Linn och ta en fika.
Vi åkte till Gamla stan och tog varsin Choklad och mint-te, det var hur gott som helst och sällskapet var trevligare än någonsin.
Vi började spåna på julklappar till mormor och morfar, det gäller ju att vara ute i god tid.
Så efter att vi druckit upp vårat te så tog vi en promenad till Slussen för att börja åka hemmåt.
Jag åkte hela vägen till Högdalen för att gå hem till Emma och lämna hennes kamera som hon glömde igår.
Då passade jag på att få tillbaka min film som hon lånade för bara några dagar sen.
Sen så promenerade jag hemmåt, under hela den vägen så kom jag på att jag forfarande inte vet vad jag ska ge mamma i födelsedagspresent, hon fyller nämligen år om bara två veckor. Så det är nog dags att börja tänka lite på det.
Nu tänkte vänta lite med att börja plugga till efter maten, det känns inte som att det kommer att gå så mycket frammåt utan mat i magen.

Kvällen igår var mysigaste på länge.
Kvalitéts tid som Elin älskar att använda.
Vi drack glögg åt pepparkakor, popcorn och lite julmust.
Lyssnade på musik och umgicks. Ytterst trevligt.

Imorgon hade jag faktiskt tänkt att ta en sväng förbi cirkusen i Nacka och hälsa på.
Linn berättade att barnen saknar mig.
För att vara ärlig så saknar jag dom också, så det vore kul att åka förbi.
Linn är den bästa kusinen som man kan ha och jag är verkligen glad att jag har henne.
Puss.

Kommentarer
Postat av: EMZIE

haha både varm choklad och mintte?
jag dricker varmt te. men det är gått.

2007-11-06 @ 16:47:11
Postat av: moa

nej, en kul mix tjejen.
chokladochmintte!
yey.

2007-11-06 @ 21:24:28
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0