6 november

Hejsan!
Idag så var det en lugn dag i skolan, det är inte ofta det händer så det gäller att ta vara på varje sekund.
Vi tittade i alla fall på Jalla Jalla!
Som alla sett förut med den är ganska rolig så det var trevligt. Sen fick vi diskutera den i olika smågrupper och sedan skriva ihop en sammanfattning på det.
Sedan vart det lunch, efter lunchen så sa Karin att det inte var några utvecklingssamtal på grund av att Mia var sjuk. Så det var ju bara att pallra dig hemmåt.
Elinor följde med mig hem för att plugga men det slutade med två timmars tittande på Vänner. Halvsovande och sega under ett täcke.
Ända tills Emma kom då i alla fall jag pluggade lite.
Vi ringde Annie för att fråga om de va allt för sura på oss för att vi inte följt med dem på muséum.
Det var dem som tur inte och Annie bjöd hem oss på middag.
Så Emma och jag tog moppen och åkte hem till Annie, där lagades det mat och pratades en massa.
Som alltid när man lagar mat så blir alla lite smått irriterade och arga men det blir alltid bra när maten står på bordet och tallrikarna är fyllda.
Vi pratade och skrattade och jag saknar dem redan.
Det är sjukt att inte träffa dem varje dag.
Efter middag diskade i alla fall Hilena medans jag hjälpte Annie och Elin med sin matte.
Jag gjorde chailatte till alla och sen så åkte Emma och jag hem.
Jag skulle kanske ha pluggat mer idag men så blev det inte.
Det löser sig imorgon, då ska jag äta lunch med Lisa jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0