7 november

Hejsan !
Idag var det den första träningen för mig efter lovet.
Det kändes jättebra att komma igång igen och inte alls så tungt som jag trodde.
Vi började som alla andra onsdagar med uppvärmning med tvåorna och Sugra.
Alla vet att det innebär springa och Sugra-gång, första gången jag gjorde det så var det så jobbigt så jag trodde jag skulle kräkas och dö på samma gång. Men idag pinnade jag på bra och vart klar två efter Elise som verkligen har fått stile på det. Vi sprang en bit också och sen skulle vi ha trampolin.
Men Sergei var inte där så vi började träna individuellt, jag började köra magstyrka med Elise och det gick bra.
Efter en stund sa Walter att vi skulle ha Thierry istället så det vart så. Jag körde inte så mycket trampolin utan satsade mer på styrkan för det kändes att det behövdes.
Sen var det dags för lindans med Sugra, strech skulle bli skönt och jag kände mig små darrig i knäna efter styrkan. Själva linan gick jättebra och jag blir bara gladare och gladare för varje gång jag går för jag märker framstegen. Allting bara flyter på och det känns hur bra som helst!
Innan lovet sa Sugra till Mischan, Erik och Johannes att de skulle kunna gå ner i spagat till efter lovet.
Det han lovat innan lovet skulle alltså bli sanning idag.
Killarna var verkligen vettskrämda och Johannes började. Han fick sitta mellan två klossar med tre tjejer på varje fot som skulle dra, samtidigt som Sugra skulle trycka. Jag skulle hjälpa Sugra sa han och jag trodde att jag bara skulle trycka lite men han tvingade mig att hoppa upp på benen på honom och så fick jag stå där.
Stackars Johannes jag ville verkligen inte göra honom illa så jag hoppade ner efter en kort stund.
Alla tre killar fick genomgå samma sak fast utan mig stående på för jag ville det verkligen inte.
Usch vad jag hatar att se folk lida. Deras spagater blev ju i alla fall bättre och det är verkligen det som är huvudsaken.
Han strechade även flickorna i splitt och spagat och det kändes vill jag lova.
Men bara det leder till något gott så är det bra.
Efter cirkusen så åkte jag faktiskt in till stan för att äta lunch i min ensamhet, Lisa kunde tyvärr inte.
När jag ätit gick jag på en liten promenad och sen gick jag och klippte mig, hon som klippte var snäll och duktig så det var bra. Verkligen att rekomenderna.
Jag bytte en tröja som gått sönder och köpte en klänning sen åkte jag hem för att plugga lite och gömma mig från regnet.
Middagen dukades fram och nu sitter jag här och ska plugga lite.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma

åå det blev säkert superfint i håret.
du får lära mej att gå på lina tycker jag för det är så coooolt.
jag är arg på min mamma, bara så du vet.
love you

2007-11-07 @ 21:35:47
Postat av: moa

Lina är lätt, tro mig.
du kommer att tycka att det är lättare än vad du tror.
jag är också arg på min mamma ibland.
sånnt är bra.
älskar dig.

2007-11-08 @ 18:07:05
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0