8 november - Grattis Nicklas!

Hej!
Först och främst vill jag börja med ett, Grattis Nicklas!
Nicklas är en av de bästa killarna jag någonsin kommer att träffa.
Det var för länge sen vi sågs och jag saknar dig.

Idag var det en enorm träningsverk som var den första känslan för dagen.
Den fortsatte tyvärr hela dagen och vart inte bättre av träning.
Bara sämre!
Danssalen var idag ur funktion eftersom strömmen hade gått och det fanns inga lampor.
Så vi fick vara i Lillan istället och vi skulle ha rehabilliteringspilates.
Eftersom att vi hade en ganska hård strech igår och alla hade träningsverk.
Det var ganska trevligt och lagomt tärande.
Istället för styrka med Sergei så skulle vi snacka och repa till gymnasiemässan nästa torsdag och fredag.
Vi ska återigen köra vår Factory-föreställning men den här gången på minimalt med utrymme.
Det blir nog lite sådär men det är kul att gigga tillsammans.
Vi duschade och åkte till skolan för mentorstid, det vart som vanligt högljutt med trevligt.
Stämningen var kanske inte på topp hela tiden, men men.
Sen matte med Bezhad det gick fort och jag var snabba tjejen och helt klar med allt, grymt skönt.
På svenskan var alla trötta så vi fick lyssna på en novell och ta det lugnt.
Datorkunskapen var till och med inställd på grund av att lärarna skulle ha något form av möte.
På bussresan hem roade jag mig med att ringa Nicklas och lyssna på musik och titta ut genom fönstret.  
När jag träffade pappa i högdalen åkte jag hem med honom.
Väl hemma åt jag mat och jag borde verkligen plugga.
Men det gör jag då inte.
Imorgon är det fredag, oj vad tiden går fort.
Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Empi

Snart lördag babe

2007-11-09 @ 08:45:49
Postat av: moa

peppen peppen peppen!
hjärtan!

2007-11-09 @ 16:19:23
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: emma

ja men den här lördagen blir inget bra, tänkte bara tillägga det i diskusionen.

2007-11-10 @ 13:12:22
Postat av: moa

jag hatar att du inte kommer,
jag behöver dig.
jag älskar dig.

2007-11-10 @ 16:50:06
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0