9 november

Hejsan!
Den här dagen har varit extremt trevlig. Inte bara det att det är fredag utan i allmänhet.
Vi började med engelska och ångesten över att inte gjort klart frågorna som skulle vara tills idag tog över, det dåliga samvetet som alltid kommer när jag inte är klar med saker. Det är inte ofta men det händer. Sen så hade läraren tappat bort min uppsats och det var jättetrist, för då fick jag inte tillbaka den som alla andra.
Sedan hade vi svenska och vi läste och diskuterade, det är alltid lika trevligt. Jag gillar det.
Idrotten var inställd idag på grund av en sjuk Barbara men vi tog det i egna häder så jag Moa, Mira och Martin gick till löparbanorna och sprang ändå. Efter det körde vi en halvtimmes magstyrka och vi kände oss nöjdare än någonsin. Helt friviligt, hurtigheten.
Efter idrott och lunch hade vi samhälle och sedan teater, det var kul som vanligt och ovanligt glatt faktiskt.
Jag tog bussen hem i min ensamhet och det var mysigt, musik och värme är bra.
Nu ska jag hem till Elin med flickor och mysa.
Imorgon är det lördag, iks.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0