12 april

Veckan har verkligen verkligen flygit fram och just nu är jag trött.

Igår så var det den älskade och omtalade Baklavansdag. Vad passade inte bättre då än att köpa dessa tuffa bakverk i mina hoods där dom hör hemma. Det var en massa olika sorter som jag dukade fram innan mina kära vänner kom, kokade även kardemumma kaffe som vi drack ur mina espressokoppar. Allt var helt underbart mysigt och trevligt. Alla sex damerna var samlade och stämningen var helt underbar.

När dom gått hem till sig så kom Arvid, som skulle bli mitt eminenta sovsällskap. Vi drack te, tittade på Allt är upplyst, umgicks och sov. Det var varmt och jag vaknade klar vaken vid nio. Arvid sov så fint så jag passade på att upptäcka att mina skavsår var precis lika öppna som förra veckan, vilket var galet oroväckande. Så jag plåstrade om dom, tog en dusch och gick och la mig igen. Sen åt vi frukost, piggnade till och han åkte iväg till stan medans jag väntade på Lisa och Emma för att samåka till Slussen.

Träffade Fia och Toby i Slussen och vi åkte tillsammans till hangaren av alla hangarer och Ung Cirkör. Jag är så otroligt stolt över mina fina vänner Mira och Tove så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag stod och grät lite för mig själv i Mira och Esmeraldas trapetsnummer. Jag kände mig nästan töntig. 

Moa som kom direkt från Katrineholm och Miras 18års fest var precis lika trött som jag och ett perfekt sällskap på tunnelbanan hem. Alltid lika bra tjej. När jag går frammåt i tåget träffar jag Annie och Hilena som jag kommer tillbringa kvällen med. Vi ska leka unga mödrar och barnvakta lilla Leah och Meya.

Snart ska jag äta middag och sen kanske vila lite.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0