14 april

Hejsan!

Trots att jag inte sovit så mycket inatt så började morgonen bra i alla fall. Vi hade flygande trapets och jag catchade med Mishan. Vi har verkligen fått stil för det där och Sergei var stolt som tusan och skröt om hur bra vi var, han sa till och med att vi catchade som proffesionella. Det måste man ju verkligen ta som en komplimang.

När vi bytte grupper så hade vi akro med killarna i trean och en ytterst söt fransman. Det var kul trots att jag hade huvudverk och var jättetrött. När vi kom till skolan så vart det inte direkt bättre, jag somnade nästan mot Johannes axel i matsalen och när lektionerna började så kunde jag verkligen inte hålla ögonen öppna. Men när jag fått i mig slutet på min smoothie och mellisfrukt så vart jag genast lite piggare.

Jag åkte till Alby och väntade på Linnea. Jag var trött så jag orkade inte gå och möta henne utan satt istället och väntade på henne i en timme i tunnelbanan. Fast jag hade trevligt ändå, gjorde absolut ingenting vettigt utan lyssnade bara på musik och skrev lite i en liten bok. Det vart ändå ganska mysigt.

Tillslut dök hon upp i alla fall och vi åkte in till stan och fikade. Det var galet välbehövt och allt kändes bara allmänt back in the days vilket känns hur bra som helst. Tala ut och vara bra, det är något jag saknat.

Nu har jag åkt hem, ätit middag och blivit lite piggare, jag borde verkligen plugga. Så jag ska faktiskt ta och göra det nu!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0