17 april

Usch för att inte ha någon cirkus idag, usch för att ha nationella istället. Jag har en vag känsla av att det inte gick så bra. Tiden var på tok för kort och allt gick bara för snabbt för sitt eget bästa.

Så nu sitter jag här och har håltimme fram till lunch som är om någon timme, fast begåvat nog så skriver jag på min svenska uppsats som jag borde ha skrivit på varje dag den här veckan. Men så har det inte alls blivit.

Igår vart det en underbart mysig promenad med bästa Emelie. Välbehövt och bra helt enkelt, när man får tid att prata om allt som vi missat på de två veckor vi inte setts. Det kändes bra.

Snart är det fredag, jag peppar redan. Vi har cirkusgrej i Kungsträdgården vid fyra till sex så om någon har tid, kom förbi och säg hej. Det vore trevligt, fast jag inte riktigt vet vad vi ska göra, men det löser sig.

Jag känner på mig att jag inte kommer att tokskriva på svenskan precis, men jag kanske inte behöver det heller.

Damn, I wish I was a lesbian.
Svaret på mitt liv är Hello Saferide, jag kan inte få nog av att vara i min egna lilla värld och bara vara glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0