20 april

Hejsan.

Helgen har gått hur fort som helst och jag är fortfarande småsjuk, ont i halsen och inte alls bra, usch. Så förmodligen så ska jag hoppa cirkusen imorgon och ta det lugnt och gå ut med hunden. Det blir bra.

Igårkväll träffade jag äntligen Hilena, Emma och Lisa. Vi tog en lång lång promenad i skymningen och det var fint väder, det var som att vara utomlands och mycket mysigt. Lugnt och skönt tog vi det och sällskapet var mycket trevligt. Jag hade inte gjort så mycket denna dag utan mest småsovit eftersom Emma sov med mig och vi somnade ganska sent.

När jag nästan var hemma igen så ringde Moa och undrade var jag var så jag åkte hem till henne. Det var en jättemysig kväll och vi drack te och pratade om allt och inget. Vi blir bara bättre och bättre Moa och jag. Hon är fantastiskt underbar.

Jag bestämde mig för att gå hem från Svedmyra för att det är så nära så pratade jag med Arvid som sen kom hem till mig för att sova. Jag sov faktiskt ovanligt bra och när vi vaknade så var vädret helt crazy. Vid tolv så var det 27,8 grader på min balkong så vi åt frukost där och höll på att avlida i värmeslag, det var som sommarvärme. Jag hade helt glömt bort att det kunde vara sådär varmt. Färdiga lite småskabbiga men pigge åkte vi iväg, jag träffade Emma och vi åkte till Vitabergsparken och åt glass med Lisa.

Annie, Linnea och Miguel kom också och umgicks i värmen. Jag kände att jag druckit för lite och det var för varmt så jag har åkte hem och sitter nu här och har på mig en massa kläder för att hålla mig varm, inne är det inte lika varmt som ute. Galet!

Familjen lagar mat och jag är ganska trött och sjuklig så jag ska nog ta det lugnt idag.
Puss



Från ingenstans, eller joo från någonstans.

Jag och Fredrik längtar ut.
Men nästa helg så, peppar och taggat.
hahaha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0