21 april

Hela världen hänger ihop i ett sjukt virrvarr, jag dör och blir för trött på allting.

Jag är sjuk, ligger i min säng och är sjuk. Jag missade att plocka upp 7-fingers gradäng, jag klagar inte. Faktiskt inte över huvudtaget. För jag har det så skönt här.

Helst så vill jag bara vara på mitt land, med en Fredrik och vi gör ingenting men ändå så mycket så det inte finns tid för annat. Kanske tar och bakat något spexigt som bara vi kan och solen skiner och det ska vara sommar. Det skulle vara det allra bästa just nu.

Men min balkong tar ändå alla priser. Nu är det 25 grader och jag sitter inte alls där för min säng är mycket mjukare, jag är faktiskt trött. För jag vaknade i natt och hade ont i näsan, halsen och mådde sämst så jag kunde inte somna om på ett bra tag vilket resulterade i en trötthet just nu, yes.

Jag har i alla fall gjort mega-dinkel-fullkornspannkakor med en massa trevligt på i min ensamhet och snart ska hunden gås ut med, fast jag har god tid på mig eftersom vi börjar skolan vid halv två, så det är lugnt. Allt är lugnt, jag är lugn, livet är lugnt.

Jag kanske är lite små hisspig i alla fall, jag vet inte riktigt, har inte bestämt mig än. Men men, nu är borde jag gå ut i solen och få lite färg på mitt ansikte.

Puss!



Update 2.0 yes.

Sjukdomen sitter kvar, inte bra inte bra alls.

Men jag fick massage av Johannes, det hjälpte lite i alla fall. Sen fick jag sitta i solen på engelskan och lyssna på Pierre som spelade Winnerbäck och sjunga. Sommar, ja sommar!

Jag drack kaffe med mig själv på tunnelbanan, har inte gjort någonting alls sen dess. Jag gör nog lite för ofta precis ingenting. Men tack ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0