22 april

Jag sjunger högt, högt, högt. Eller ja, så högt det går, för rösten försvann någån gång i natt när jag drömde konstiga drömmar och min hals dog.

Men jag får i alla fall stanna hemma idag, fast jag har inte sovit speciellt mycket ändå, jag förstår inte riktigt mitt eget problem med att sova länge på morgonarna. Jag hade lätt kunnat sova i några timmar till, men icke. Upp halv åtta och vara pigg som en lärka, inte bra.

Jag har i alla fall planerat att titta på Natural born killers just nu. Det var nämligen ett tag sen och jag behöver underhålla mig själv med någonting.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag hatar att välja, hatar! hatar! hatar!
Hur kom du fram till att du ville cirkus? suck och stön. Jag har kommit in och är överlycklig men tvivlar. varför? :/ ringer dig någon dag, kärlek

2008-04-22 @ 18:54:40
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: moa

åh grattis!
jag är jätteglad i alla fall.
varför tvivlar du? jag älskar det.
jag ville inget annat insåg jag när jag nästan grät en hel dag för jag trodde jag inte kommit in.
då visste jag.
ring gärna.

2008-04-22 @ 19:50:50
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0