23 april

Jag vaknade med ett ryck av att Elinor ringde mig för att gör mig glad, och hon lyckades mycket fint. LIte gladare blev jag i alla fall, älskar tjejen.

Idag så har allt jag gjort avslutats med att jag somnat. Efter att jag ätit frukost, så somnade jag. Efter mitt andra frukostmål så somnade jag. Sen när jag gått ut med hunden på en jätteliten runda så var jag helt slut och la mig på balkongen och det gjorde ju inte saken speciellt mycket bättre. Där typ smådog jag och nu har jag vaknat efter att sovit i två timmar.

Jag får i alla fall hoppas att jag sovit bort lite av sjukdommen, för det blir liksom inte bättre, och jag har ändå inte varit i skolan på hela veckan, bara en pyttesnabbis i måndags. Fast Elinor sa att jag inte missat så mycket alls.

Emma ville också komma hit en stund, men jag känner verkligen att jag inte vill att hon ska bli smittad. Sen får jag också hålla tummarna för att inte Hilena, Elin och Annie blev smittade igår när dom var hos mig för att muntra upp mig. Det var trevligt att få lite sällskap efter en hel dag ensam. Snart kommer Lillebror hem och ska hålla mig sällskap, jag kanske ska steka pannkakor till oss.

Hoppas jag kommer iväg till skolan imorgon så jag får vara ute bland folk igen, eftersom jag kommer att vara mycket isolerad i helgen med tanke på att vi ska till landet och jag ska bara umgås med Fredrik och Jessica. Vilket är räddningen på lördagkvällen. Fast fredagen lär innehålla bara Fredrik och sommarkänslor så jag är ganska glad ändå.

Peace.



Elinor ringde mig idag och sa att man inte skulle vara i solen när man var sjuk, för bakterierna växer. Så nu känner jag mig som den största bakteriefloran i världen.

Jag är rastlös och saknar Alexis. Han är för långt borta och för bra för att vara så långt borta. Fan.

Nu vart det faktiskt lite jobbigt, men jag hoppas att allt blir bra, eller så blir det inte det. Men jag kommer i alla fall att överleva i vilket fall som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0