28 april

Med detta väder, värme och allt fint så kan det nästan inte vara bättre.

Jag är otroligt macho med en manlig målbrottsröst men det är jag ju ganska van vid för tillfället. Förkylningar ska alltid sätta sig på talet, men det är i alla fall bättre idag än igår. Då lät det som att jag hade knarkat i 50 år.

Hur kan man bli så underbart förälskad i män som klättrar på pålar? Hur kan människor få vara sådär perfekta, vi hade hoppats på att de skulle vara utan socialkompetens och bara vara otrevliga, men icke. De var helt enkelt perfekta och underbara. Jag är kär.

För att förkorta landetvistelsen, jag har bakat med världsbästa Fredrik, hela lördagen. Familjerna är ganska bra och det vart precis så trevligt som jag trodde. Jag vaknade tidigt tidigt och satt ute på altanen i en korgstol med täcke och bara njöt av morgonens första sol och fåglarna. Det gick inte att göra någonting åt någonting så jag lät allt bara vara och bestämmde mig för att ingenting spelade någon roll. Det kändes bäst.

Mormors födelsedag firades så fort vi kom hem, grattis till henne då.

Jag tittade på film hela resten av söndagen, Down the walley och Du levande med Arvid. Du levande var humor på den bästa nivån och jag älskar Roy Andersson.

Mina bästa damer har jag träffat idag också och ingenting slår dom, grattis till Pia också som fyller år idag! Hon skulle firas med chokladtårta, trevligt.

Det som är kvar innan ledigheten är ett nationellt prov och cirkus, redovisningar av images och ingenting mer. Det känns ytterst fint. Sen så ska vi kolla på 7-fingers. Åh jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0