4 april

Alltså åh, det är ju bara helt underbart att jag har gått utan jacka nästan hela dagen.

När jag vaknade vid åtta så tittade jag ut och insåg att det såg kallt ut, så jag klädde på mig en del kläder efter att ha duschat och sen så åkte jag in mot söder. Där sprang jag runt i någon timme tills det att jag mötte upp Elise och Fia i Slussen. Tillsammans gick vi till det ekologiska caféet Barista som ligger i Victoriabion. Där åt vi en underbart mysig frukost tillsammans som verkligen vart trevlig.

När vi sedan kollar ut för att fundera på att börja röra på oss så inser vi att det är strålande sol utomhus. En sådan lycka från alla håll och kanter. Så vi börjar ta en promenad ner mot Gamla stan. När vi kommit till vattnet bestämmer vi oss för att ta en paus och lägger oss i solen en stund för att bara prata och mysa. Då får vi beskedet om att muséumet som vi skulle gå på har blivit inställt och vi har ledigt hela resten av dagen.

Vad ska vi då hitta på tänker vi och går in till T-centralen för att titta på skor. Mishan mötte också upp oss och den stackaren fick vara våran bästa smakråd. När jag hittat två par skor och Fia ett par så bestämde vi oss för att köpa med oss jordgubbar och sätta oss i Kungsträdgården och ha det bra, så det vart så. Jag och Fia åkte senare till söder och satt där och pratade om allt möjligt tills vi åkte hem till våra hus.

Jag kom nyss hem från Elin efter att ha tagit min cykel och i racerfart åkt till hennes hus för att äntligen få träffa alla damer. Emma fick sitta bakpå min cykel på vägen hem och hon borde träna på att inte försöka hålla balansen så mycket. Nu är jag i alla fall hemma och borde titta lite på filmer som jag hyrt som ska vara inlämnade imorgon.

Allting blir så bra när det är fint väder, åh yes.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

Gud vad mys med jordgubbar och sol, Ge mig sommar nu !

2008-04-04 @ 22:25:42
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: moa

ja verkligen. idag är det bara helt underbart.
hur mår du sötnos ?

2008-04-05 @ 13:16:30
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0