5 april

Min balkong, den är inte isklall denna gång utan det är helt 20 grader. Jag är en glad halvnaken och solande tjej just precis nu. Dessutom är jag mätt och belåten efter Café Strings frukostbuffé som jag och min bror nyss kom hem ifrån.

Den hade allt, precis allt som man vill ha en solig morgon då man är jättehungrig. Vi satt till och med ute i solen, frös lite då och då men det är ju sånt som man får stå ut med när man väljer att sitta i solen. Det är även lite småblåsigt nu på min balkong så helt perfekt är det ju inte, men näst intill.

Igår kväll så träffade jag äntligen Elin, Hilena och Annie en lite längre stund. Vi tittade på Pedro Almodóvars Bind mig, älska mig. Den var lite för förutsäg bar för att vara Pedro och jag vart lite besviken. Det var en spansk version av Stockholmssyndromet, att förälska sig i sin kidnappare. Redan efter en halv timme sa vi hur det skulle sluta och så slutade det.

Idag så hoppas jag på att solen håller i sig och att jag kan tillbringa hela dagen utomhus. Min bror och hans vänner har precis suttit upp studsmattan för denna här sommaren och jag testade en del. Det var inte precis som i skolan utan man får ta i för allt man kan utan att komma i närheten av lika högt som då. Jag kan tycka att det är ganska skönt eftersom då blir det inte allt för läskigt hela tiden, men det blir ju desto jobbigare.

Min balkong är precis perfekt idag och jag skulle uppskatta lite sällskap på den, för just nu är det bara jag, hunden och datorn. Hunden har by the way nyss suttit i halsen och hållit på att kvävas, plus att hon nyss fick en anfall. Jag orkar inte med det här mera.

Inte ett moln på himlen och jag ska återgå till att sitta och inte göra någonting ett tag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Stackars Leia.
Jag kommer gärna och gör dig sällskap nästa helg med förhoppningar på lika bra väder ;)

2008-04-05 @ 18:38:42
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: moa

Åh ja! det vill jag gärna!
det vore hur mysigt som helst!
pusspuss

2008-04-05 @ 19:05:18
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0