6 april

Så var det söndag igen, helgen har gått så fort och äntligen har jag tillbringat nästan all min vakna tid med de som betyder mest av allt och har gjort det i så många år som jag kan minnas. Den här helgen har varit helt underbart mysig och jag kan inte begära mer än såhär underbara damer.

Vi myste i turingeparken igår, med för lite kläder och en massa picknick, våran gamle goding bandaren var med och Lidingökanalen var på. Med lite mer kläder så hade det varit ännu finare men man kan ju inte få allt på samma gång. När jag och Emma höll på att frysa ihjäl så cyklade vi hem och klädde på oss mer kläder och sen anlände alla till Emmas hus igen.

Efter allt för mycket frisk luft så vart jag så trött så jag la mig i Elins knä i Emmas kökssoffa och somnade. När hennes föräldrar åkt iväg så gick jag ner till soffan och somnade där ett tag till. Hilena, Annie och Elin fixade med allt till deras filminspelning och Emma fixade med sin godisklänning hon skulle ha på en fest.

När jag vaknat åkte jag hem och åt middag och kom sedan tillbaka till Emma igen. Då spelade vi in deras film och det vart rikitigt trevligt. När vi var klara med det efter några timmar i kylan så åkte vi hem till mig och tillbringade några kvalitétstimmar i mitt kök med te och mango.

Pappa väckte mig vid nop idag och det vart en gröt frukost som inte uppskattades av Lillebror med dock utan mig. Han för nog fått för fin smak när det gäller frukostar efter den goda frukosten dagen innan. Jag älskar verkligen frukost, det är bland det godaste man kan äta. Men när vi ätit upp mådde jag lite sisådär så jag la mig i min säng och såg ett avsnitt Roswell och sen så somnade jag och vaknade inte förens klockan ett. Jag kommer inte att kunna sova i natt.

På grund av att jag mår lite sådär så har jag endast segat i myskläder och duschat länge länge för att bli ren och fräsch. Tittat en del på tv och suttit vid datorn. Jag måste verkligen plugga, ringa Alexis och rina Elinor. Jag borde även slå Lisa en signal.

Snart är det en ny vecka och en massa nya tag, för snart är det sommar. Åh va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0