8 april

Höjden av mysighet är att jag nu dricker en kopp te och sitter på min stol med filt och en vetevärmekudde. För det är alltid så fasligt kallt på mitt rum. Det måste bero på att jag har sängen framför elementet.

Hela dagen har dessutom varit mysig. På morgonen var jag tidig och fick tid att prata med Martin för första gången på mycket länge. Det var mycket trevligt och välbehövt.

På cirkusen kröp Moa upp i mitt knä och berättade hur mycket hon tycker om mig, det gjorde mig gladare än på länge. Sen berättade Linnea att hon lyckats komma ner i spagat, tjejen förtjänar det verkligen. Jag har även klarat nya saker idag, en bra träningsdag helt enkelt.

Hemma har jag bara ätit middag, duschat sen kikat på lägenheter. Inte för att jag på nått sätt vantrivs hemma, men en mysig etta vore verkligen något.

Datorn kära har virus så det tar hundra år att skriva, därför blir detta kort.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0