12 augusti

Ytterst glad igen. Fekkenation invation och glada miner.

Winnerbäck var grejen och tack för en underbar dag. Jag vart glad och allt var fint, förutom vädret. Men det är nästan det man får räkna med nu för tiden.

Jag har på senaste tiden hunnit bli frisk och haft middag för kvinnorna i mitt liv. Jag fick så mycket presenter som var så fina att jag stod där med tårara i ögonen och var helt rörd. Det var så fint att dom känner mig så otroligt väl att dom vet exakt allt om mig. Det är sånna grejer som gör att man kommer ihåg hur mycket man tycker om varandra. Den kvällen vart mysig med kakor och bullar och tårtor, samt ett underbart sällskap.

Nu ska jag och titta på dans.
yey.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0