19 augusti

När allting bara känns sådär fint och allt jag vill är att ha kvalitétstid och sitta och inte göra någonting alls utan bara vara. Det är så denna dag kommer att spenderas. Plus bio med Elinor, Fia och Elise på kvällen vilket bara kommer att vara ett toppen avslut på detta sommarlov.

Jag är mer peppad än någonsin på att lovet ska ta slut. Jag har Linn vid min sida och Alexis har äntligen tagit sig i kragen och flyttat hit. Det är nästan to good to be true. Jag dör en smula på tanken på dessa två år, det kommer att bli det bästa någonsin, ever, haha.

Igår bjöd Johan mig på födelsedagsfika. Det tyckte jag var en jättefin idé och sällskapet var trevligt som vanligt. Efter några timmar på Blå Lotus så åkte jag ut till Alby och Alexis. Det är helt flippat att helt plötsligt bara kunna ringa och åka dit utan att behöva betala tusen kronor. Tyvärr har han åkt på halsfluss och öroninflammation sådär i början av skolstarten så vi sov bara istället och tittade på Pans Labyrint, fast som sagt så sov vi mest. För jag hade trots allt inte sovit allt för mycket denna natt och det var tillräckligt varmt så jag kunde somna. 

Ett under var att jag dessutom kunde somna som en stock i natt och har vänt tillbaka mitt dyng ordentligt igen. 

Imorgon vid nio börjar vi, åh puss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0