28 augusti

När jag väl har kommit på vart jag tillhör nu så är allt så mycket bättre. När jag har kommit på att jag måste glömma allt gammalt och inse att det inte är nu, utan förut så blev det helt plötsligt så lättare att leva.

Allt är så fint och jag är konstant mycket glad. Jag har en föraning vad det beror på.

Imorgon är det nollning, och som förra året så är jag förkyld, eller på väg att bli i alla fall. Det är något speciellt med nollning. Nu har vi makten, men jag kommer inte klara av att hålla en hård yta utan kommer att vara hysteriskt snäll och bara tycka synd om alla. Men men, min klass klarar det nog i alla fall.

åh puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ni var ganska snälla allihopa. Men vilken tur för mig! å gosch vad du är bra! Love u

2008-08-31 @ 20:08:15
Postat av: moa

i love u

2008-09-01 @ 08:03:56
URL: http://moaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0