30 augusti

En nästintill perfekt nollning för våra nu kära ettor. Cirkusfesten var ett faktum och jag kan inte tänka mig bättre folk.

Gilla läget och vara happy för allt man har, man råkar ha för mycket för sitt eget bästa och det är fint.

Jag saknar mina kvinnor som jag ser allt mer sällan, men jag hoppas snart dom kommer hit och äter lite tårta som blev kvar från dagens kalas för Lillebror. Gäster och Linn hela dagen. Efter att ha vaknat upp hos Alexis. Solen har lyst hela dagen och jag har till och med kunnat ligga på mitt golv och myst i solen.

Föresten så ska vi snart till Oman. Åh heliga gudar va fantastiskt.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja gud vad underbart!

En hel vecka med dig, det kan inte bli bättre.

2008-08-31 @ 20:09:29
Postat av: moa

Absolut!

vad sägs om volter på den milslånga stranden och bara helt fantastiskt mycket raggande på oljetjejker. åh du är bra <3

2008-09-01 @ 08:03:00
URL: http://moaj.webblogg.se/
Postat av: Linn

Tanken på volter älskar jag, tanken på oljetejker är jag dock lite skeptisk till. haha

2008-09-01 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0