4 augusti

Jag blir så otroligt lycklig av regn.

Igår vart en fin dag, med lång fika på String med Mira, Tove och Hannah. Det kändes på något sätt som att det behövdes innan skolan börjar igen. Allt som behövdes sägas och upplysas om vart sagt vilket var fint.

Sen avslutades kvällen hos Elin med Emma, Erik, Hilena och Annie. Smågodis och Hilenas allra bästa kaka som jag nästan avlider av. Den är nog faktiskt helt perfekt. Tio av tio, love the girl.

Idag så träffade jag Jocke på tunnelbanan i Bandhagen, oj vad fint det kändes. Han kommer på mitt B-dayparty och vi hann precis säga nästan allt som behövdes innan vi skiljdes. Det måste jag ju erkänna var bra.

Johan träffade jag också på en lunch i Kungsträdgården. Kvalitétstid i några timmar men mycket vettigt sagt, brabra.

Snart fyller jag år. 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0