26 december

Fanny och Alexander går på teve nu, fem timmars versionen, lite synd att man inte har tid just idag att se den, det hade faktiskt varit värt. Så istället så ska Annie och jag se den kortare versionen ikväll, men först väntar middag hos Holms. Det ska bli gott, jag är hungrig.

Den 25 december är alltid årets bästa dag, långsam och jättelång är vad den är, om alla dagar skulle vara så så skulle man vara så himla avslappnad och skulle aldrig behöva stressa. Vår familj ägnade den åt att gå en långpromenad och läsa en massa böcker och titta på Bröderna Lejonhjärta och bara mysa. Martin och jag gjorde varmchoklad med grädda och marshmallows, underbart mysigt.

Inte kunde jag sova inatt heller, slutade med att jag gick ut till soffan där man bara kan ligga på ett sätt, så då blir det ju liksom inte lika jobbigt att välja sovställning när man inte kan ligga och vida sig i fyra timmar, så jag somnade tillslut vid fyra halv fem.

Kanske återgå till Fanny och Alexander innan vi ska iväg, låter värt.

puss

Kommentarer
Postat av: Moster

Men Mosingen då....har svårt att sova? Kolla med din kusin hon kanske har några bra tips :-)



God fortsättning, jag hoppas du blev mätt!! Kraaaam

2008-12-28 @ 19:27:02
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: moa

jag blev jättemätt, och glad.

Linns tips kommer ju vara, lägg huvudet på kudden och andras tre gånger och sen så sover du, det hjälper tyvärr inte på mig.

2008-12-29 @ 13:15:14
URL: http://moaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0