27 december

Ja, vad vill jag egentligen säga mig själv en dag som denna när jag verkligen inte har gjort någonting vettigt alls, eller jo. Långpromenad, vaknat upp med Lisa och Annie i min säng och läst bok, gjort fotbad och varit ovanligt varm. Jag kanske hade tänkt att den här dagen skulle innehålla mera, men nej, det blir liksom aldrig så nu för tiden. Lathetensdagar är för få så jag kanske ska tänka så istället.

Ikväll är det The Aviator på teve, jag tänkte se den. Förmodligen med mig själv, det brukar alltid bli bäst så, eller i alla fall, jag vet inte. Sen hoppas jag få med mig Emelie på en promenad för det senaste som är viktigt att säga, jag saknar henne.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0