11 februari

Trots att jag hade önskat en ledig dag så vart den här dagen väldigt trevlig.

Jag fick gå upp senare än vanligt och ta det lugnt på morgonen, satte på mig mjuka kläder och fixade mig. Hällde upp en smoothie i ett glas med lock, stoppade ner ett sugrör i väskan och åkte ivåg till Alby. I Alby möttes jag av Jessica som jag hade sällskap med till hangaren. Det är en ganska bra bit från tunnelbanan men det var ändå skönt med en promenad. Vid hangaren möter vi Simon som har med sig sin micro vilket var en lycka, nu kan vi värma mat i hangaren och behöver inte springa upp till hallen varje gång, mycket praktiskt för att få så mycket gjort som möjligt.

Elinor och Jessica följde med mig på en rejäl promenad bort till biltema för att handla en linpistol. Vädret var vårigt och fint så det gjorde verkligen ingenting. Vi fick skynda oss för att hinna tillbaka till en högskoleredovisning, det var Elias och André denna gång (de har by the way skrivit kontrakt med du soleil!), när de började sin redovisning med att sjunga och spela Lars Winnerbäcks Nån annan var jag fastklistrad. Det var en toppen redovisning, charmig och galet bra!

Vi åt lunch i köket och sen bestämde vi oss för att åka hemmåt, jag och Elinor åkte till stadsbiblioteket och letade efter en bok som det var kö på så vi gick och satte oss på Café 60 och drack te. Jag var tvungen att gå därifrån tidigt för att åka hem och äta middag med familjen. Sen vart det en kopp te och Grey´s anatomy så nu är jag glad och ska nog ta och läsa lite, för jag måste hinna klart med min engelska bok.

En obehaglig distans, en konsig känsla nånstans, det känns tomt eller hur.
Jag älskar när det setts ord på känslor, varför är Lars så bra på det?
Det känns bara konstigt överallt, obehagligt och ovant. Det gör vad ska man säga, ont.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur går föreställningen tjejen? >3

2008-02-11 @ 21:00:06
URL: http://elinr.webblogg.se
Postat av: moa

det är hard work work, men det går :)

2008-02-12 @ 18:36:16
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0