12 februari

Blod, svett och tårar säger man väl.
Det är det man ska ha gått igenom tillsammans för att bi sammansvetsad som grupp, jag hoppas att detta kommer att föra oss närmre varandra.

Första riktiga repdagen, vi kom en bra bit på vägen med vår föreställning.

Jag kan inte säga att jag var pigg på morgonen men jag hade ändå energi att göra mitt bästa hela tiden och hela klassen var faktiskt peppade att börja jobba. Jesper regiserade oss och allt gick i ett rasande tempo. Vi kom frammåt med tre scener och allt känns faktiskt bra.

Efter våran lunch paus på en och en halv timme så vart alla en aning segare, när då Sergio skulle hjälpa oss med en akroscen så vart det inte bättre. Alla vart tröttare och tröttare ju långre eftermiddagen led, jag fick ett litet utbrott i mitt huvud och mådde inte så bra, men vi slutade i alla fall innan fyra och jag kokade en kopp te som jag tog med mig på tunnelbanan hem.

Hade sällskap med några tvåor och det var trevligt.

Nu är jag trött, verkligen jättetrött. Men jag dricker lite kaffe och hoppas på att bli lite piggare i alla fall. Fast jag ska nog i alla fall snart pallra mig i säng för att ha energi tills imorgon.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0