13 februari

Det är bara helt galet hur dagarna kan vara annorlunda beroende på hur vädret är. 

När jag gick till tunnelbanan idag så var det ljust, det är nog första gången på riktigt länge, för vanligast är att det är supertidigt, det känns som att alla andra ligger i sina sängar och sover och jag är den enda som är uppe och ska till tunnelbanan. Så är självklart inte fallet men det är morgonkänslorna i vintertider. 

Men det var inte bara ljust, det var till och med fint väder och jag kände att jag kommer kunna göra vad som helst idag. Allt skulle kunna lösa sig i alla fall. Jag hann med en tunnelbana tidigare och åkte själv, men jag fick i alla fall sällskap med Natalia till hangaren i solskenet och det är ju alltid något.

Vi repeterade repscenen som jag inte är med i, så förmiddagen blev ganska slapp. Efter lunch gick vi ut och satte oss i solen en halvtimme och det vart den trevligaste stunden på dagen.

Resten av dagen repade vi igenom alla scener vi har och allt går bara strålande, det går frammåt i ett rasande tempo och det känns faktiskt som att vi kommer hinna klart tills premiären, men det kanske bara är en känsla just nu. För om precis en vecka kommer vi att köra ett genrep, det känns nästan för bra för att vara sant. Jag hoppas att detta kommer att bli galet bra och jag uppmanat alla att komma och kolla!

Jag åkte hem med Fia och Elinor vilken var glädjen. Det var skönt att bara vara vi tre och prata och vara oss själva, det är inte alltid man kan det. Dom två tjejerna blir bara bättre och bättre och jag är så otroligt glad för att de valde att gå i min klass, jag hade nog inte klarat mig annars.

Jag hoppade av i Slussen och promenerade till Skanstull, därifrån tog jag tunnelbanan för att sedan hoppa av i Stureby för att få lite extra luft innan jag gick hem, på vägen han jag ringa ett snabbt samtal till min älskade Linn vilket var trevligt. Lillebror anlände också hem från Kungsberget utan några brutna armar som tur var.

Dagens gladaste nyhet! Kevin och Andreas kommer att tillbringa sitt sportlov i Lindvallen, och det ska jag också. Det var verkligen den bästa nyheten jag har hört idag.

Från ingenstans, idag är det säsongstart för Lost, åh puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

Och jag vet någon mer som ska, iallfall en del av det! Jag :)

2008-02-14 @ 18:53:46
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: moa

Och det vet jag också!
ååh va kul det ska bli, hjärtat.

2008-02-15 @ 18:32:31
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: Linn

Ja, jag längtar så!

2008-02-20 @ 15:50:57
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0