15 februari - Grattis Mira och Jessica!

Den här veckan han har varit hård, och den är inte slut än bara för att det är fredag.
Imorgon är det upp tidigt igen och repa, repa, repa.

Igår var det alla hjärtans dag och även dagen av drama för oss i klassen. Inte nog med att Johannes ramlade ner från lastbilen 3,5 m ner på betong golv och klarade sig med skrapsår så höll Jesper på att bli slagen av en galen byggarbetare och Jessicas mobil blev stulen.

Förutom alla dramor så har vi faktiskt haft en underbar vecka tillsammans och detta kommer att bli den fetaste showen folk sett.

Idag gick jag upp, packade väskan för dagen, stoppade ner frukost och åkte till hangaren. Jag läste en del på tunnelbanan till dagens frukost och te i min termosmugg, som så många morgonar detta läsår. När jag kom till hangaren så satte vi igång att fixa grejer och innan lunch hade vi burit fram läktaren där publiken ska sitta och hunnit knyta repmobilen.

Jag och Elinor åt lunch i Hallen för att hon skulle kunna laga mat ordentligt. Det vart trevligt och när vi kom tillbaka så vart det mycket att göra, det har varit en effektiv dag för min del faktiskt. Det vart en smärre depperiod som Martin och Elise hjälpte mig ur. Det är så skönt att veta att alla alltid ställer upp och är sötaste någonsin.

Som Johannes sa när han ramlat ner från lastbilen och låg på mattan och blev ompysslad, det var bra att alla var här när alla är så schyssta och ställer upp.

Jag håller verkligen med honom, det är alltid någon där för att krama och klappa, det har jag upptäckt mer och mer denna vecka och det ger mig goda vibbar för framtiden. När jag var lite gladare så fick vi igång mitt, Mira och Toves nummer ordentligt och det kommer att bli toppen. Jag känner att jag har en bra delaktighet och allt känns underbart bra!

Ett stort grattis till Mira och Jessica på födelsedagen!

Snart kommer Elinor och Elise som ska bli mitt sovsällskap för natten, puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0