16 februari

Hejsan!

Lördag, ja lördag, men det känns inte som en lördag.

Gårkvällen var himla mysig och trevlig, Elinor och Elise kom över och pratade, åt nötter och myste. Det var verkligen mysigt och trevligt och vi somnade glada och trötta.

Jag vaknade fem minuter innan klockan skulle ringa så jag gick upp och fixade mysig brakfrukost till damerna, det visade sig bli populärt. När jag väckte dom och fick godmorgon kramar så hade vi god tid på oss innan vi skulle iväg till Alby. Vi åt i godan ro med kära Lillebror och hade vart trevligt. Men helt plötsligt var klockan för mycket och vi var tvugna att speeda upp ordentligt för att hinna, vi kom endast fem minuter sent vilket var bra jobbat.

Det går bara bättre och bättre med GAS och jag ser en framtid, det känns inte längre som att det inte kommer någon vart och scenen ser plåttrig ut. Idag har vi fixat allt med mattor hit och ditt, klätt in allt i stilrent svart och fixat allt rent och snyggt. Nu ser jag hur det kommer att se ut på torsdag och det känns verkligen lovande.

Vi satte klart akrobatikscenen som blir något alldeles extra, en helt galet kul scen att köra och man kan inte bli annat än lycklig när man ser sina klasskamrater stå och äga allt och alla, jag älskar det. Det går bara frammåt och som Jesper sa, när man redan är grymt bra så kan man bara bli bättre. Det kommer verkligen att bli grymt bra.

Jag tog tunnelbanan in till staden och tog en sväng på Myrorna, hittade grejer till showen och även saker att använda i vanliga fall, fint och bra. Lillebror mötte mig inne på Myrorna för en runda på söder. För att orka göra någonting så var det nödvändigt med en fika innan vi började kolla på kläder. Eftersom String blivit Martins favoritfik så vart det där vi fikade. Det vart bara en snabb fika sen sprang vi vidare. Jeans och nya truckar till Martin inhandlades och tillslut åkte vi hem.

Hemma möttes vi av middag på bordet och mormor som var och hälsade på.

Just nu är jag trött, men jag saknar damerna i mitt liv så jag vill gå och träffa dom nu.
Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0